Představujeme

Představujeme značku Bugatti

29. 3. 2012

Historie značky Bugatti se začíná psát roku 1928, kdy otec současného majitele, Johann Muller, zakládá “Manufakturu Johanna Mullera na ruční výrobu obuvi” ve westfálském Schwelmu, v Německu.

Mullerova obuv se brzy stala symbolem vysoké kvality,  jeho manufaktura produkovala tradiční, starou rukodělnou práci.

Rodinná tradice

Podle nejlepších rodinných tradic kráčel ve šlépějích svého otce i syn, Hans Muller. Hans mezi léty 1950 až 1975 pracoval jako nákupčí materiálu pro firmy Karstadt, Leiser a GEB. Na základě získaných zkušeností Hans Muller a jeho žena Britta roku 1975 založili svoje vlastní obuvnické podnikání a v témže roce poprvé představili kolekci pro italský a portugalský trh.

Dalším významným milníkem pro společnost je začátek profesionální kariéry Tima Torstena Mullera roku 1984. Tim Torsten se soustředí především na vývoj nových produktů, zastává pozici Product Development Manager.

V roce 1995 se společnost rozhodla vybudovat vlastní továrnu v Tunisku. O rok později se pak vedení společnosti přestěhovalo do Švýcarska, které si vybralo pro jeho polohu mezi Itálií a Německem, klíčovými zeměmi pro business celé značky.

Není Bugatti jako Bugatti

Značka Bugatti nemá žádnou spojitost se stejnojmenou automobilovou značkou. Samotné slovo bugatti nemá žádný určitý význam. Nejznámnějším držitelem italského příjmení Bugatti byl bezpochyby francouzský designér sportovních automobilů, Eltore Bugatti, který pocházel z Itálie. Obuv značky Bugatti je stále synonymem nejvyšší kvality a sportovní elegance.

Nejnovější trendy v designu

Za vývojem celé kolekce obuvi značky Bugatti stojí mezinárodní tým odborníků, designérů, kteří pracují společně ve Švýcarsku, Španělsku, Itálii a Německu. Vedle toho jsou designéři podporováni zkušenými skauty, kteří se neustále přemisťují mezi jednotlivými metropolemi, takže mají dokonalý přehled o současných trendech v jednotlivých částech světa. Veškerý design obuvi je zaměřen na exklusivní vývoj v mainstreamové obuvi. Tento přístup reprezentuje hlavní, klíčový princip celé AstonMuller skupiny, která značku Bugatti vlastní.

Důležitým prvkem je výroba, kterou společnost soustřeďuje do Asie. 90% obuvi je produkováno v Indii a zbylých 10% se vyrábí v Číně. Jestliže byla Itálie dříve označována za Meccu výroby obuvi, v současné obě dosáhla Indie vysoké úrovně standardu kvality, které umožňují značce Bugatti vyrábět v indickém regionu. Kvalita je přitom řízena podle evropských standardů a je přímo hlídána experty z managementu kvality. Některé části kůže jsou dodávány z Evropy. Komponenty, které jsou zvenčí neviditelné, jako je vnitřek obuvi, pocházejí především z Německa, aby byla zaručena ta nejvyšší kvalita.

Přednosti značky

Zvláštností obuvi této značky je bezesporu precizní rukodělná práce a excelentní vlastnosti, které zaručují dobré padnutí na nohu už při prvním obutí, bez otlaků a jiných nepříjemných pocitů spojených s nově zakoupenou obuví. Obuv značky Bugatti se tak může pyšnit vysokým komfortem pro nohu již od prvního obutí. Cenová politika společnosti přitom míří na trh “mid-price segment” tedy střední třídy. Nejedná se proto o nedostupné zboží.

V současné době vlastní obuvnickou značku bugatti skupina AstorMuller group, která má své sídlo ve švýcarském městě Hunnenberg. Podnikání skupiny se zaměřuje na vývoj vysoce kvalitní kožené obuvi pro dámy i pány. Skupiny AstonMuler zaměstnává na přímo 160 zaměstnanců a nepřímo 10 000 lidí, kteří pracují po celém světě ve výrobních podnicích. Majitelem a zároveň CEO společnosti je Tim Torsten Muller.

No Comments

    Leave a Reply